بازاریابی دیجیتال، یا دیجیتال مارکتینگ از زیر مجموعه های مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات بوده؛ اما با توجه به رشد و توسعه بسیار سریع فناوری اطلاعات و افزایش چشمگیر استفاده کنندگان از اینترنت و موبایل های هوشمند، امروزه به عنوان مهارت مستقل مورد توجه قرار می گیرد. جالب آن است که این روند سرعت باعث می شود تا تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ نیز ظرف مدت کوتاهی تغییر کرده و عدم مطالعه روزانه و استفاده از تکنیکهای برتر، کارآیی لازم را از کسب و کارها می گیرد.

اگرچه تعریف دقیقی از دیجیتال مارکتینگ نمی توان داشت اما شاید بتوان آنرا مجموعه همه ابزارها و فعالیت هایی دانست که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال شامل وب، اینترنت، موبایل و سایر نرم افزارهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند.

از مزایای دیجیتال مارکتینگ می توان دسترسی سریع به مخاطب هدف، قابلیت بهبود سیستم‌ها در زمان کوتاه، امکانات متنوع تبلیغاتی، قابلیت انتخاب مخاطب هدف بر اساس مکان، جنسیت، شغل ، تحصیلات و …، آنالیز دقیق مخاطبان و بسیاری عوامل دیگر را برشمرد.

اگر بخواهیم آینده بازارهای دنیا را مجسم کنیم کافیست به این جمله دقت کنیم که ” اگر در کسب و کار خود از بازاریابی دیجیتال استفاده نکنید، انگار کاری را شروع کرده ولی آنرا از مشتریان مخفی نگه می دارید” و یا جایی که جک ولش می گوید: “اگر می خواهید جنازه ای را قایم کنید، بهترین محل صفحه دوم گوگل است”.


گستره ی وب دیجیتال ,مارکتینگ ,استفاده ,بازاریابی ,گیرد ,توان ,دیجیتال مارکتینگ ,کسب و ,می گیرد ,از دیجیتال ,قرار میمنبع

تعریفی ساده از دیجیتال مارکتینگ

مراحل فریم ورک RACE

فریم ورک RACE چیست؟

چه کسی برای سئو سایت مناسب است؟

چرا باید محتوای خود را درمعرض دید موتورهای جستجو قرار دهید؟

اهمیت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تعریفی ساده از دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

آخرین جستجو ها

فرش شویی مشاوران کیمیای دانش آرتا البان ، تعمیرات موبایل در محل اخبار و مقالات کامپیوتر تخفیف دونی فعال در زمینه خرما Priscillamdwo501 News مرکز تعمیرات و ارتفاء فلزیاب و طلا یاب 09196838262 معتبرترین وارد کننده فلزیاب در کشور جدید ترین اخبار داغ و بروز