میتوانید مقالهای مفصل در مورد اهمیت دیجیتال مارکتینگ را در اینجا بخوانید. اما به طور خیلی خلاصه بر اساس تحقیقی که در دنیا و بیش از 5000 شرکت بزرگ انجام گرفته، نتایج زیر به دست آمده است:
1- 34% کسب و کارها در سال 2016 از قبل یک برنامه داخلی دیجیتال مارکتینگ داشته اند.
2- 72% بازاریابان باور دارند که بازاریابی سنتی دیگر به تنهایی کافی نیست و دیجیتال مارکتینگ میتواند موجب افزایش 40% ای درآمد شرکتها تا پایان سال 20 شود.
3- بیش از 80% کسب و کارها بودجه دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش خواهند داد؛ تا حدی که ممکن است از بودجه بخش IT آنها نیز بیشتر شود.
با این آمار و ارقام، میتوان به اهمیت دیجیتال مارکتینگ، بیش از پیش پی برد.
تعریفی ساده از دیجیتال مارکتینگ
چه کسی برای سئو سایت مناسب است؟